Aelita
2009-03-06
Labdien! Man konstatēta stipri noslīdējusi labās puses niere, vairāk par divu muguras sriemeļu platumā, un arī traucēta funkcija.Sāp visu laiku, un pie kustībām stiprāk, nemaz nerunājot par kādu sportošanu. Tagad baidos normāli kustēties, lai nepaliek vēl sliktāk. Vai ir kādas metodes, lai nostiprināt vietā nieri un uzlabot situāciju?
Atbilde:
2009-03-07
Nieres noslīdēšanu var veicināt daudzi faktori: pēcoperācijas rētaudi(pēc apendektomijas), augšupejošās resnās zarnas distālā gala fiksācija, dzemdes retroversija, hroniskas plaušu un aknu saslimšanas.Visas nosauktās struktūras manuāli jāizmeklē un jāuzlabo to kustīgums. Ir speciālas tehnikas uz iekšējiem orgāniem, kas var uzlabot nieres stāvokli. Aelita, ja vēlaties varat pierakstīties uz vienreizēju konsultāciju, tad arī būtu skaidrāk zināms kurā virzienā strādāt. Tad varētu arī parādīt vingrojumus priekš noslīdējušās nieres, kurus var veikt patstāvīgi mājas apstākļos.Ar cieņu, fizioterapeits Vadims.
mika
2009-02-27
Lbdien! Mitros laika apstākļos sāp ceļi, Kas tas varētu būt un kā to var ārstēt.
Atbilde:
2009-03-01
Dabas faktori uz mūsu organismu iedarbojas caur receptoriem (termoreceptori, baroreceptori), kā rezultātā izmainās centrālās un veģetatīvās nervu sistēmas darbība. Izmainās hormonu izstrāde, fermentu aktivitāte, asinsrite. Tieši vai netieši šie faktori ietekmē arī locītavas. Profilakse pastiprinātai meteojūtībai:ūdens procedūras (siltas vannītes, kontrastprocedūras), masāža, refleksoterapija (akupresūra, Su - Džok terapija), ārstnieciskā vingrošana, pastaigas svaigā gaisā, peldēšana, uzturēt imunitāti - C, A, E vitamīni, mikroelementi...
Beata
2009-02-27
Ko Jus man ieteiktu vegetativas distonijas gadijuma, ja nepanesu praktiski nekadus medikamentus? Ka vispar so kaiti arste bez zalem?
Atbilde:
2009-03-01
Veģetatīvās distonijas simptomus var mazināt ar sekojošām metodēm: ūdensprocedūras (kontrastdušas, ūdensaerobika, peldēšana), masāža, akupresūra, akupunktūra, joga + elpošanas vingrojumi, Tai - Či, Cigun,ārstnieciskā vingrošana, osteopātiska terapija. Sevišķi efektīvas metodes ir ostepātiska ārstēšana un adatu terapija.
Ronalds
2009-02-24
Labdien! Jautājums ir tāds, labu laiku atpakaļ, sportojot mugurā parādījās asas sāpes, kas bij ilgu laiku, pēc mēnešiem 3 viss nostabilizējās, bet pēc lielākas slodzes sāpes parādās, biju uz rengenu pateica ka visi skriemeļi uz vietas! kas varētu būt, un kā to novērst!!! Paldies!
Atbilde:
2009-02-25
Muguras sāpes var izsaukt starpskriemeļu locītavu bloks,paaugstināts muguras muskuļu tonuss.Bieži muguras problēmu cēlonis var būt iegurņa asimetrija, pēcoperācijas rētaudi, pēdas kaulu bloks,iekšējo orgānu fiksācijas.Jums ir jāgriežās pie osteopāta, manuālā terapeita vai fizioterapeita.
Iveta
2009-02-21
manai meitiņai ir 1,3 mēn. Staigā no 10,mēn.Tagd manām nedaudz līkas kājiņas, sēžot vienmēr paticis sēdēt starp kājām burtā M, vai tas varēja izsaukt nepareizu kāju formu, kā to var labot ar kādiem vingrinājumiem.Paldies
Atbilde:
2009-02-21
Vingrojumus izvēlamies atkarībā no tā kāda veida deformācija,t.i., O vai X kāju forma.X kājām vingrojumus video versijā atradīsiet publikācijās. Nenāktu par sliktu pārbaudīt iegurņa simetriju, mugurkaulu, kāju muskuļu tonusu.Jāatcerās, ka valgus un varus deformācija līdz noteiktam vecumam ir fizioloģiska norma.
Aldis
2009-02-13
Kurās dienās strādājat Rīgā? Kāds ir vēlākais pieņemšanas laiks?
Atbilde:
2009-02-13
Trešdienās no plkst.8 - 18.00, tikai pēc iepriekšēja pieraksta!
Jānis
2009-02-06
Labdien! Man veselības stāvokļa uzlabošanai ir ieteikta regulāra vienmērīga fiziska slodze. Kāda veida aktivitātes un cik ilgas tās veicamas??? (problēma saistībā ar asinsspiedienu un stresu ikdienā)
Atbilde:
2009-02-10
Var iet pastaigās ar dažādu soļu tempu: Lēns 70 - 80 soļi min, vidējs 80 - 100 soļi min, ātrs 100 - 120 soļi min Iesākumā veic 2 - 3 km, vēlāk var arī vairāk. Slodzei ir jābūt pakāpeniskai.Ja asinsspiediens augstāks par 180/110, tad fiziskās aktivitātes nebūtu vēlamas.Jāizvairās no sporta veidiem, kas paaugstina asinsspiedienu, piem., smagatlētika.Ieteicamās aktivitātes:vingrošana ūdenī,braukšana ar velosipēdu, austrumu vingrošana (Tai - či, Cigun, joga), dozēta soļošana.Svarīgi pareizi elpot ar diafragmu.Regulāri ir jāapmeklē fizioterapeits, osteopāts, manuālais terapeits, kas atbrīvo kakla daļu, diafragmu, galvas šuves, fiksācijas šajās zonās var veicināt paaugstinātu spiedienu.