Beata
2009-02-27
Ko Jus man ieteiktu vegetativas distonijas gadijuma, ja nepanesu praktiski nekadus medikamentus? Ka vispar so kaiti arste bez zalem?
Atbilde:
2009-03-01
Veģetatīvās distonijas simptomus var mazināt ar sekojošām metodēm: ūdensprocedūras (kontrastdušas, ūdensaerobika, peldēšana), masāža, akupresūra, akupunktūra, joga + elpošanas vingrojumi, Tai - Či, Cigun,ārstnieciskā vingrošana, osteopātiska terapija. Sevišķi efektīvas metodes ir ostepātiska ārstēšana un adatu terapija.
Ronalds
2009-02-24
Labdien! Jautājums ir tāds, labu laiku atpakaļ, sportojot mugurā parādījās asas sāpes, kas bij ilgu laiku, pēc mēnešiem 3 viss nostabilizējās, bet pēc lielākas slodzes sāpes parādās, biju uz rengenu pateica ka visi skriemeļi uz vietas! kas varētu būt, un kā to novērst!!! Paldies!
Atbilde:
2009-02-25
Muguras sāpes var izsaukt starpskriemeļu locītavu bloks,paaugstināts muguras muskuļu tonuss.Bieži muguras problēmu cēlonis var būt iegurņa asimetrija, pēcoperācijas rētaudi, pēdas kaulu bloks,iekšējo orgānu fiksācijas.Jums ir jāgriežās pie osteopāta, manuālā terapeita vai fizioterapeita.
Iveta
2009-02-21
manai meitiņai ir 1,3 mēn. Staigā no 10,mēn.Tagd manām nedaudz līkas kājiņas, sēžot vienmēr paticis sēdēt starp kājām burtā M, vai tas varēja izsaukt nepareizu kāju formu, kā to var labot ar kādiem vingrinājumiem.Paldies
Atbilde:
2009-02-21
Vingrojumus izvēlamies atkarībā no tā kāda veida deformācija,t.i., O vai X kāju forma.X kājām vingrojumus video versijā atradīsiet publikācijās. Nenāktu par sliktu pārbaudīt iegurņa simetriju, mugurkaulu, kāju muskuļu tonusu.Jāatcerās, ka valgus un varus deformācija līdz noteiktam vecumam ir fizioloģiska norma.
Aldis
2009-02-13
Kurās dienās strādājat Rīgā? Kāds ir vēlākais pieņemšanas laiks?
Atbilde:
2009-02-13
Trešdienās no plkst.8 - 18.00, tikai pēc iepriekšēja pieraksta!
Jānis
2009-02-06
Labdien! Man veselības stāvokļa uzlabošanai ir ieteikta regulāra vienmērīga fiziska slodze. Kāda veida aktivitātes un cik ilgas tās veicamas??? (problēma saistībā ar asinsspiedienu un stresu ikdienā)
Atbilde:
2009-02-10
Var iet pastaigās ar dažādu soļu tempu: Lēns 70 - 80 soļi min, vidējs 80 - 100 soļi min, ātrs 100 - 120 soļi min Iesākumā veic 2 - 3 km, vēlāk var arī vairāk. Slodzei ir jābūt pakāpeniskai.Ja asinsspiediens augstāks par 180/110, tad fiziskās aktivitātes nebūtu vēlamas.Jāizvairās no sporta veidiem, kas paaugstina asinsspiedienu, piem., smagatlētika.Ieteicamās aktivitātes:vingrošana ūdenī,braukšana ar velosipēdu, austrumu vingrošana (Tai - či, Cigun, joga), dozēta soļošana.Svarīgi pareizi elpot ar diafragmu.Regulāri ir jāapmeklē fizioterapeits, osteopāts, manuālais terapeits, kas atbrīvo kakla daļu, diafragmu, galvas šuves, fiksācijas šajās zonās var veicināt paaugstinātu spiedienu.
Indra
2009-01-29
Labdien!Jūtīga muguras pati lejasdaļa, ilgāk sēžot sāp sēžas kauli, arī kājas stīvas. Problēma ir ar muguru vai gūžas kauliem? Arī stāvus noliecoties ar rokām pie grīdas velk kāju aizmugure un tie paši kauli sēžā.
Atbilde:
2009-01-30
Pie sēžas kauliem stiprinās augšstilba atliecēju un ceļa saliecēju muskuļu grupa. Ilgstoši sēžot šie muskuļi var saīsināties un radīt sāpes to piestiprināšanās vietās, muguras lejasdaļā. Iesākumā varat mēģināt izstiept šos muskuļus, tos var atrast publikāciju sadaļā(vingrojumi kājām). Ja nelīdzēs, tad konsultējaties ar fizioterapeitu!
Valentīna
2009-01-24
Pirms mēneša sanāca neveiksmīgi pakrist un salauzt roku virs plaukstas. Tagad ģipsis ir noņemts, bet roka liekas smaga un neizdodas viņu iekustināt, nevaru padarīt pat mājas darbiņus. Kādi vingrojumi man var palīdzēt, varbūt kādas procedūras. Ģipsi noņēma pirms aptuveni sešām nedēļām. Paldies iepriekš par atbildi.
Atbilde:
2009-01-30
Ir jāizstrādā tās kustības, kuras ir ierobežotas, var izmantot dažādus palīgrīkus - nūju, bumbu, espanderi. Vingrojumus vislabāk veikt pēc siltas vannītes ( ūdens temperatūra 37 grādi), arī ūdenī var izkustināt plaukstu visos virzienos. Ir lietas ko jūs pati nevarēsiet izdarīt, piem., pasīvi izstiept un izstrādāt locītavu un plaukstas kauliņus. Iespējams būs nepieciešams pārbaudīt kakla daļu (rokas muskuļu inervācija), pleca un elkoņa locītavu. Iesākumā būtu labi konsultēties ar fizioterapeitu...